Оптимизирайте света! Die Welt optimieren! Optimize the world!

06.05.2023 07:02
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Напълно сериозно, двама души, които не познават Библията, се подиграха вчера, скъпи приятели, че казах, че искам да оптимизирам света. Не е твърдо в Библията, защото те дори не са стигнали до прякото назначение на Исус към всички нас. Твърдението, че искам да следвам думите на Исус като „мегаломания“, гласеше:

Матей 6:33 Първо търсете Божието царство и Неговата правда и всичко това ще бъде ваше.

Исус обяснява много ясно как Бог Отец вярва, че светът трябва да се подобри:

Матей 13:31 Той им предложи друга притча, казвайки: Небесното царство прилича на синапено зърно, което човек взе и пося на нивата си; 32 Това е най-малкото от всички семена; но когато порасне, става по-голямо от всички треви и става дърво, така че небесните птици долитат и живеят в клоните му. 33 И каза им друга притча: Небесното царство прилича на квас, който една жена взе и замеси в три мери брашно, докато вкисна всичко.

И той отново удря същата нота, когато става дума за това, че някой, който дори не го познава, просто участва. Обръща се към него:

Матей 12:30 Който не е с Мене, той е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

Колко далеч от Библията трябва да са хората, които дори не знаят, че ние сме светлината на света?

Матей 5:14 Вие сте светлината на света. Градът, който лежи на планина, не може да бъде скрит.

Трябва ли да оптимизираме света?

Какво мислиш?

Die Welt optimieren!

Da haben sich doch allen Ernstes gestern zwei nicht bibelfeste Individuen darüber lustig gemacht, liebe Freunde, dass ich gesagt hatte, ich wolle die Welt optimieren. Nicht bibelfest, weil sie noch nicht einmal beim direkten Auftrag Jesu an uns alle angekommen waren. Die Aussage, ich wolle Jesu Worte folge leisten als „Grössenwahn“ deklarierten:

Mt 6,33 Trachtet zuerst nach dem Reich Gottes und nach seiner Gerechtigkeit, so wird euch das alles zufallen.

Dabei erklärt und Jesus ganz klar, wie sich nach Ansicht Gott Vaters die Welt optimieren soll:

Matthäus 13,31 Ein anderes Gleichnis legte er ihnen vor und sprach: Das Himmelreich gleicht einem Senfkorn, das ein Mensch nahm und auf seinen Acker säte; 32 das ist das kleinste unter allen Samenkörnern; wenn es aber gewachsen ist, so ist es größer als alle Kräuter und wird ein Baum, dass die Vögel unter dem Himmel kommen und wohnen in seinen Zweigen. 33 Ein anderes Gleichnis sagte er ihnen: Das Himmelreich gleicht einem Sauerteig, den eine Frau nahm und unter drei Scheffel Mehl mengte, bis es ganz durchsäuert war.

Und er schlägt noch einmal in die selbe Kerbe, als es darum geht, dass jemand, der ihn gar nicht kennt, einfach mitwirkt. Sich auf ihn beruft:

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

Wie Bibel fern also Menschen sein müssen, die noch nicht einmal wissen, dass wir das Licht der Welt sind?

Mt 5,14 Ihr seid das Licht der Welt. Es kann die Stadt, die auf einem Berge liegt, nicht verborgen sein.

Wir die Welt optimieren sollen?

Was meinst Du?

Optimize the world!

In all seriousness, two non-Bible-savvy individuals made fun of it yesterday, dear friends, that I said I wanted to optimize the world. Not solid in the Bible, because they hadn't even arrived at Jesus' direct assignment to all of us. The statement that I wanted to follow Jesus' words as "megalomania" declared:

Mt 6:33 Seek first the kingdom of God and his righteousness, and all this will be yours.

Jesus explains very clearly how God the Father believes the world should improve:

Matthew 13:31 He put before them another parable, saying, The kingdom of heaven is like a mustard seed, which a man took and sowed in his field; 32 This is the smallest of all the seeds; but when it has grown, it is greater than all herbs and becomes a tree, so that the birds of the air come and dwell in its branches. 33 He told them another parable: The kingdom of heaven is like leaven, which a woman took and mixed in three measures of flour until it was all leavened.

And he hits the same note again when it comes to the fact that someone who doesn't even know him simply takes part. Appeals to him:

Mt 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

How distant from the Bible must people be who don't even know that we are the light of the world?

Mt 5:14 You are the light of the world. The city that lies on a mountain cannot be hidden.

Should we optimize the world?

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!