Същата сила! Die selbe Kraft! The same power!

16.03.2024 08:09
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Ефесяни глава 1, стихове от 18 до 21, че същата сила, която е работила в Исус, работи в нас днес. Защото: Силата, която действа в нас, се нарича Свети Дух.

Ефесяни 1:18 И нека ви даде светлина на очите на сърцето ви, за да познаете надеждата, към която ви е призовал, колко богата е славата на Неговото наследство за светиите, 19 и колко извънредно голямо е неговото сила за нас, които вярваме в ефекта на неговата могъща сила. 20 С нея той подейства на Христос, когато го възкреси от мъртвите и го постави от дясната си страна в небето, 21 над всички царства, сили, мощ, господство и всяко име, което се призовава, не само в този свят , но и в бъдеще.

А фактът, че Исус стана едно с Бог чрез Светия Дух, предполага, че Исус е бил човек. Изненадващо е, когато четем, че Исус не е бил възкресен, но че Бог го е възкресил, точно както Исус е направил преди Лазар, когото Бог вероятно също е възкресил. Да, всъщност малко е останало от божествеността на Исус, ако четете Библията съзнателно.

Нещо, което обаче не е толкова лошо. Защото ние самите трябва да станем едно с Бога.

Йоан 17:11 И аз вече не съм в света; но те са в света, а аз идвам при вас. Свети Отче, запази ги в Твоето име, които си ми дал, за да бъдат едно като нас.

Не мислиш ли?

Die selbe Kraft!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Epheserbrief im Kapitel 1 in den Versen 18 bis 21 lesen, dass es die selbe Kraft ist, die in Jesus wirkte, die heute auch in uns wirkt. Denn: Die Kraft die in uns wirkt nennt sich Heiliger Geist.

Epheser1, 18 Und er gebe euch erleuchtete Augen des Herzens, damit ihr erkennt, zu welcher Hoffnung ihr von ihm berufen seid, wie reich die Herrlichkeit seines Erbes für die Heiligen ist 19 und wie überschwänglich groß seine Kraft an uns ist, die wir glauben durch die Wirkung seiner mächtigen Stärke. 20 Mit ihr hat er an Christus gewirkt, als er ihn von den Toten auferweckt hat und eingesetzt zu seiner Rechten im Himmel 21 über alle Reiche, Gewalt, Macht, Herrschaft und jeden Namen, der angerufen wird, nicht allein in dieser Welt, sondern auch in der zukünftigen.

Und das Jesus durch den Heiligen Geist mit Gott eins wurde, lässt darauf schließen, dass Jesus ein Mensch war. Ist überraschend, wenn wir lesen, dass Jesus nicht auferstanden ist, sondern ihn Gott, so wie zuvor Jesus Lazarus, den wohl auch eher Gott auferweckt hat, auferweckte. Ja von der Göttlichkeit Jesu eigentlich wenig überbleibt, wenn man die Bibel bewusst liest.

Etwas, dass allerdings gar nicht so schlecht ist. Weil wir ja selbst mit Gott eins werden sollen.

Joh 17,11 Und ich bin nicht mehr in der Welt; sie aber sind in der Welt, und ich komme zu dir. Heiliger Vater, erhalte sie in deinem Namen, den du mir gegeben hast, dass sie eins seien wie wir.

Glaubst Du nicht?

The same power!

It is surprising, dear friends, when we read in Ephesians chapter 1, verses 18 to 21, that it is the same power that worked in Jesus that is working in us today. Because: The power that works in us is called the Holy Spirit.

Ephesians 1:18 And let him give you the light of the eyes of your heart, that you may know the hope to which he has called you, how rich the glory of his inheritance is for the saints, 19 and how exceedingly great is his power for us who believe the effect of his mighty strength. 20 With her he wrought upon Christ, when he raised him from the dead, and appointed him at his right hand in heaven, 21 over all kingdoms, powers, might, dominion, and every name that is called upon, not only in this world, but also in the future.

And the fact that Jesus became one with God through the Holy Spirit suggests that Jesus was human. It is surprising when we read that Jesus was not resurrected, but that God raised him, just as Jesus did before Lazarus, whom God probably also raised. Yes, there is actually little left of the divinity of Jesus if you read the Bible consciously.

Something that isn't all that bad, though. Because we ourselves should become one with God.

John 17:11 And I am no longer in the world; but they are in the world, and I come to you. Holy Father, preserve them in your name, which you have given me, that they may be one as we are.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!