Двата свята! Die beiden Welten! The two worlds!

15.03.2024 06:48
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Винаги ме изненадва, скъпи приятели, когато чета, както в Ефесяни, глава 1 в стихове 2 до 4, че Бог не само е познавал Исус от самото начало. Не, той дори ни избра преди всички времена.

Ефесяни 1:3 Благословен да бъде Бог, Бащата на нашия Господ Исус Христос, който ни е благословил с всяко духовно благословение в небето чрез Христос. 4 Защото в Него Той ни избра преди създанието на света, за да бъдем свети и непорочни пред Него в любов;

Бог ни избра преди основаването на света. Защото всъщност трябва да се запитаме къде сме живели по това време. Искам да кажа, ако нямаше земя.

За тринитария се казва, че Исус се е носил в пространството с Бог Отец, имам предвид, ако пространството изобщо е съществувало, и така ще ни бъде ясно обяснено в този момент, че Исус просто трябва да бъде Бог Отец.

Ще пренебрегнем факта, че ние също бяхме избрани по едно и също време. Така че носете се весело. Защото тогава нямаше да имаме планета, на която да сме избрани. Нещо, което би съответствало на нещо като Джон. Евангелие от Йоан, в което Исус казва в глава 17, стих 11, че ние също трябва да бъдем едно с Бог.

Йоан 17:11 И аз вече не съм в света; но те са в света, а аз идвам при вас. Свети Отче, запази ги в Твоето име, които си ми дал, за да бъдат едно като нас.

Така че тринитаристите всъщност са неточни. Според тяхното учение не трябва да има триединство, а по-скоро разнообразие. Разнообразие, възникнало извън света.

Ако не осъзнаем, че има Бог на света, стария свят, дявола.

2 Коринтяни 4:4 за онези, които не вярват, чиито умове са били заслепени от бога на този свят, за да не видят ярката светлина на благовестието на славата на Христос, който е образ на Бог.

По време на който започва нов свят с Исус, образът на Бог. Така че вече не сме част от света.

Йоан 12:31 Сега съдът е над този свят; сега князът на този свят ще бъде изгонен.

амин

Die beiden Welten!

Es ist für mich immer wieder überraschend, liebe Freunde, wenn ich so wie im Epheserbrief im Kapitel 1 in den Versen 2 bis 4 lese, dass Gott nicht nur Jesus von Allem Anfang an kannte. Nein, er sogar uns vor aller Zeit erwählte.

Epheser 1,3 Gelobt sei Gott, der Vater unseres Herrn Jesus Christus, der uns gesegnet hat mit allem geistlichen Segen im Himmel durch Christus. 4 Denn in ihm hat er uns erwählt, ehe der Welt Grund gelegt war, dass wir heilig und untadelig vor ihm sein sollten in der Liebe;

Gott uns erwählte, bevor der Welt Grund gelegt war. Weil wir uns ja eigentlich fragen müssten, wo wir zu dieser Zeit lebten. Ich meine, wenn keine Erde bestand.

Für einen Trinitarier steht da, dass Jesus mit Gott Vater im Weltraum herumgeschwebt ist, ich meine, wenn dieser überhaupt schon bestand und daher wird man uns an dieser Stelle klar erklären, dass Jesus doch einfach Gott Vater sein muss.

Wird ignorieren, dass ja auch wir bereits zum selben Zeitpunkt erwählt wurden. Also munter mitschwebten. Weil ja auch wir dann keinen Planeten gehabt hätten, auf welchem man uns hätte erwählen können. Etwas, das so etwa einem Johannes entsprechen würde. Ein Johannesevangelium in welchem Jesus im Kapitel 17 dem Vers 11 meint, dass wir ebenfalls mit Gott eins sein sollten.

Joh 17,11 Und ich bin nicht mehr in der Welt; sie aber sind in der Welt, und ich komme zu dir. Heiliger Vater, erhalte sie in deinem Namen, den du mir gegeben hast, dass sie eins seien wie wir.

So das die Trinitarier eigentlich unpräzise sind. Nach deren Lehre keine Dreieinigkeit sondern Vieleinigkeit bestehen müsste. Eine Vieleinigkeit, die außerhalb der Welt entstand.

Wenn uns nicht bewusst wird, dass es einen Gott der Welt, der alten Welt, den Teufel gibt.

2Kor 4,4 den Ungläubigen, denen der Gott dieser Welt den Sinn verblendet hat, dass sie nicht sehen das helle Licht des Evangeliums von der Herrlichkeit Christi, welcher ist das Ebenbild Gottes.

Während dem mit Jesus, dem Ebenbild Gottes eine neue Welt begann. Wir also kein Teil mehr der Welt sind.

Joh 12,31 Jetzt ergeht das Gericht über diese Welt; jetzt wird der Fürst dieser Welt hinausgestoßen werden.

Amen.


The two worlds!

It always surprises me, dear friends, when I read, as in Ephesians chapter 1 in verses 2 to 4, that God not only knew Jesus from the beginning. No, he even chose us before all time.

Ephesians 1:3 Blessed be God, the Father of our Lord Jesus Christ, who has blessed us with every spiritual blessing in heaven through Christ. 4 For in him he chose us before the foundation of the world, that we should be holy and blameless before him in love;

God chose us before the foundation of the world. Because we actually have to ask ourselves where we lived at that time. I mean, if there was no earth.

For a Trinitarian, it says that Jesus floated around in space with God the Father, I mean, if space existed at all, and so it will be clearly explained to us at this point that Jesus simply has to be God the Father.

Will ignore the fact that we too were chosen at the same time. So float along cheerfully. Because then we wouldn't have had a planet on which we could have been chosen. Something that would correspond to something like John. A Gospel of John in which Jesus says in chapter 17 verse 11 that we should also be one with God.

John 17:11 And I am no longer in the world; but they are in the world, and I come to you. Holy Father, preserve them in your name, which you have given me, that they may be one as we are.

So the Trinitarians are actually imprecise. According to their teaching there should be no trinity but rather diversity. A diversity that arose outside the world.

If we don't realize that there is a God of the world, the old world, the devil.

2 Corinthians 4:4 to those who disbelieve, whose minds have been blinded by the god of this world, lest they see the bright light of the gospel of the glory of Christ, who is the image of God.

During which a new world began with Jesus, the image of God. So we are no longer part of the world.

John 12:31 Now judgment is upon this world; now the prince of this world will be cast out.

Amen.

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!