Ползите от юдаизма! Die Vorzüge des Judentums! The benefits of Judaism!

09.03.2024 06:34
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато Павел, който иначе поддържа мнението, че християните трябва да карат евреите да завиждат, веднъж говори открито къде самият той вижда предимствата на юдаизма. Намираме това в Римляни, глава 3 в стихове от 1 до 4.

Римляни 3:1 Какво предимство имат тогава юдеите или каква е ползата от обрязването? 2 Много във всяко отношение! Преди всичко: това, което Бог е казал, ви е поверено. 3 Какво сега? Ако някои са били неверни, тяхната невярност обезсилва ли Божията вярност? 4 Далеч да бъде! По-скоро нека си остане така: Бог е правдив, а всички хора са лъжци; както е писано: "За да бъдеш прав в думите си и да победиш, когато хората те съдят."

Когато смята, че евреите са били привилегировани, защото са могли да чуят какво е казал Бог за себе си. Така че проблемът не е в Бог и в нас, хората. Това е така, защото в резултат на това някои хора просто не казват истината.

Самият Павел вижда християнството като еврейска секта през целия си живот:

Деяния 24:14 Сега ви признавам това, че служа на Бога на бащите си според начина, по който те наричат ​​секта, като вярвам на всичко, което е писано в закона и в пророците.

Нещо, което признава и на разпитите. Смята Господ Исус за еврейския цар. Крал на царете. Така че антисемитизмът, който в момента се появява поради войната между Палестина и Израел, всъщност не е наистина разбираем.

Не мислиш ли?

Die Vorzüge des Judentums!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn Paulus, der ansonsten die Meinung vertritt, dass die Christen doch die Juden neidisch machen sollten, einmal ganz offen darüber spricht, wo er selbst die Vorzüge des Judentums sieht. Dies finden wir im Römerbrief im Kapitel 3 in den Versen 1 bis 4.

Römer 3, 1 Was haben dann die Juden für einen Vorzug, oder was nützt die Beschneidung? 2 Viel in jeder Weise! Vor allem: Ihnen ist anvertraut, was Gott geredet hat. 3 Was nun? Wenn einige untreu wurden, hebt dann ihre Untreue die Treue Gottes auf? 4 Das sei ferne! Es bleibe vielmehr so: Gott ist wahrhaftig, und alle Menschen sind Lügner; wie geschrieben steht: »Damit du recht behältst in deinen Worten und siegst, wenn man mit dir rechtet.«

Als er meint, dass die Juden doch privilegiert wären, weil sie das was Gott gesagt hat, selbst hätten hören können. Das Problem also nicht bei Gott und uns Menschen lege. Sondern daran, dass manche Menschen dann in der Folge einfach nicht die Wahrheit erzählen.

Paulus selbst sieht das Christentum ja zeitlebens als eine jüdische Sekte:

Apg 24,14 Das bekenne ich dir aber, dass ich nach dem Weg, den sie eine Sekte nennen, dem Gott meiner Väter so diene, dass ich allem glaube, was geschrieben steht im Gesetz und in den Propheten.

Etwas, dass er auch in Verhören bekennt. Hält Jesus, den Herren, für den jüdischen König. Einen König der Könige. So das die Judenfeindlichkeit die derzeit wegen dem Palästina-Israel Krieg aufkommt, eigentlich nicht wirklich verständlich ist.

Glaubst Du nicht?

The benefits of Judaism!

It is surprising, dear friends, when Paul, who otherwise holds the opinion that Christians should make Jews jealous, once speaks openly about where he himself sees the advantages of Judaism. We find this in Romans chapter 3 in verses 1 to 4.

Romans 3:1 What advantage then do the Jews have, or what use is circumcision? 2 A lot in every way! Above all: what God has spoken has been entrusted to you. 3 What now? If some have been unfaithful, does their unfaithfulness nullify God's faithfulness? 4 Far be it! Rather, let it remain this way: God is truthful and all men are liars; as it is written: "So that you may be right in your words and be victorious when people judge you."

When he thinks that the Jews were privileged because they could have heard what God said for themselves. So the problem is not with God and us humans. It's because some people simply don't tell the truth as a result.

Paul himself saw Christianity as a Jewish sect throughout his life:

Acts 24:14 Now I confess this to you, that I serve the God of my fathers according to the way they call a sect, believing everything that is written in the law and in the prophets.

Something he also confesses to during interrogations. Considers the Lord Jesus to be the Jewish king. A king of kings. So the anti-Semitism that is currently emerging because of the Palestine-Israel war is actually not really understandable.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!