Това е презумпцията за невинност! Es gilt die Unschuldsvermutung! It is the presumption of innocence!

26.02.2024 08:58
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Деяния 25 глава, стихове 13 до 16, че дори римляните, които днес обвиняваме в най-голяма жестокост, са познавали презумпцията за невинност

Апостол 25:13 След няколко дни цар Агрипа и Береника дойдоха в Кесария, за да поздравят Фест. 14 И след като прекараха там няколко дни, Фест изложи пред царя делото на Павел, като каза: Има един човек, оставен в плен от Феликс; 15 Поради тази причина главните свещеници и юдейските старейшини се явиха пред мен, когато бях в Йерусалим, молейки ме да го съдя. 16 Отговорих им: Не е римски обичай да се предава обвиняем, преди той да се е изправил срещу обвинителите си и да е имал възможност да се защити срещу обвинението.

По време на което сега откриваме предварително наказателното производство кой не би трябвало да е виновен за всички. Така че хората биха искали да разпнат обвиняемите, преди дори да са имали възможност да говорят.

И това въпреки факта, че светът трябваше да стане по-хуманен с края на монархиите. Наистина ли?

Какво мислиш?

Es gilt die Unschuldsvermutung!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir in der Apostelgeschichte Kapitel 25 in den Versen 13 bis 16 lesen, dass selbst die Römer, denen wir heute größte Grausamkeit vorhalten, die Unschuldsvermutung kannten

Apostg. 25, 13 Nach einigen Tagen kamen König Agrippa und Berenike nach Cäsarea, Festus zu begrüßen. 14 Und als sie mehrere Tage dort waren, legte Festus dem König die Sache des Paulus vor und sprach: Da ist ein Mann von Felix als Gefangener zurückgelassen worden; 15 um dessentwillen erschienen die Hohenpriester und Ältesten der Juden vor mir, als ich in Jerusalem war, und baten, ich sollte ihn richten lassen. 16 Denen antwortete ich: Es ist der Römer Art nicht, einen Angeklagten preiszugeben, bevor er seinen Klägern gegenüberstand und Gelegenheit hatte, sich gegen die Anklage zu verteidigen.

während dem wir heute bereits im Vorfeld von Strafverfahren erfahren, wer denn nicht aller schuldig sein soll. So das die Menschen am Liebsten die Angeklagten bereits kreuzigen würden, bevor diese überhaupt zu Wort gekommen sind.

Und das, obwohl die Welt durch die Beendigung der Monarchien doch angeblich menschlicher geworden sein sollte. Wirklich?

Was glaubst Du?

It is the presumption of innocence!

It is surprising, dear friends, when we read in Acts chapter 25, verses 13 to 16, that even the Romans, whom we today accuse of the greatest cruelty, knew the presumption of innocence

Apostle 25:13 After a few days King Agrippa and Berenice came to Caesarea to greet Festus. 14 And when they had been there several days, Festus laid before the king the matter of Paul, saying, There is a man left captive by Felix; 15 For this reason the chief priests and elders of the Jews appeared before me when I was in Jerusalem, begging that I should judge him. 16 To them I answered, It is not the Roman custom to give up a defendant before he has faced his accusers and has had an opportunity to defend himself against the charge.

During which we now find out in advance of criminal proceedings who is not supposed to be guilty of all. So that people would like to crucify the accused before they have even had a chance to speak.

And this despite the fact that the world was supposed to have become more humane through the end of monarchies. Really?

What do you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!