Исус и семейството му! Jesus und seine Familie! Исус и семейството му! Jesus and his f

23.02.2024 05:48
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Някой ме попита в Quora, скъпи приятели:

Кога Римокатолическата църква ще признае, че Исус е бил хомосексуалист?

Наистина добър въпрос според мен. защото:

Ще признае ли някога, че той е бил женен, както ни казва Библията? Да, дори имаше деца. Точно както 2-то послание на Йоан ни казва:

2 Йоан 1 Старецът на избраната Госпожа и нейните деца, които обичам в истината, и не само аз, но и всички, които са познали истината, 2 заради истината, която пребъдва в нас и с нас ще бъде за во веки веков: 3 Благодат, милост, мир от Бог Отец и от Исус Христос, Сина на Отца, бъдете с нас в истина и любов! ходете в истината, според заповедта, която получихме от Отца

Така че това изобщо не е упрек на Павел, когато той смята, че един епископ трябва да бъде справедлив баща на жена и деца.

1 Тимотей 3:2 Но епископът трябва да бъде непорочен, съпруг на една жена, трезвен, разумен, достоен, гостоприемен, изкусен в поучаването, 3 не пияница, не буен, а добър, не свадлив, не алчен, 4 който управлява собствената си къща добре и има послушни деца, с цялата чест. 5 Защото, ако някой не знае как да управлява собствената си къща, как може да се грижи за Божията църква?

Не съм сигурен, че ще видим това да се случи. Докато съществува безбрачие.

Не мислиш ли?

Jesus und seine Familie!

Da hat mich doch glatt jemand auf Quora gefragt, liebe Freunde:

Wann denn die römisch-katholische Kirche zugeben wird, dass Jesus homosexuell war.

Eine meiner Meinung nach durchaus gute Frage. Weil:

Ob Sie jemals zugeben wird, dass er, so wie es uns die Bibel erzählt, verheiratet war? Ja, sogar Kinder hatte. So wie uns dies der 2.Johannesbrief erzählt:

2.Johannesbrief 1 Der Älteste an die auserwählte Herrin und ihre Kinder, die ich lieb habe in der Wahrheit, und nicht allein ich, sondern auch alle, die die Wahrheit erkannt haben, 2 um der Wahrheit willen, die in uns bleibt und bei uns sein wird in Ewigkeit: 3 Gnade, Barmherzigkeit, Friede von Gott, dem Vater, und von Jesus Christus, dem Sohn des Vaters, sei mit uns in der Wahrheit und in der Liebe!4 Ich habe mich sehr gefreut, dass ich unter deinen Kindern solche gefunden habe, die in der Wahrheit wandeln, nach dem Gebot, das wir vom Vater empfangen haben

Es also gar kein Vorwurf des Paulus ist, wenn er meint, dass ein Bischof man einer Frau und seinen Kindern ein gerechter Vater sein müsse.

1.Timotheus 3,2 Ein Bischof aber soll untadelig sein, Mann einer einzigen Frau, nüchtern, besonnen, würdig, gastfrei, geschickt im Lehren, 3 kein Säufer, nicht gewalttätig, sondern gütig, nicht streitsüchtig, nicht geldgierig, 4 einer, der seinem eigenen Haus gut vorsteht und gehorsame Kinder hat, in aller Ehrbarkeit. 5 Denn wenn jemand seinem eigenen Haus nicht vorzustehen weiß, wie soll er für die Gemeinde Gottes sorgen?

Ich bin mir nicht sicher, ob wir dies erleben werden. Solange das Zölibat besteht.

Glaubst Du nicht?

Jesus and his family!

Someone asked me on Quora, dear friends:

When will the Roman Catholic Church admit that Jesus was homosexual?

A really good question in my opinion. Because:

Will she ever admit that he was married, as the Bible tells us? Yes, even had children. Just as the 2nd Letter of John tells us:

2 John 1 The elder to the chosen Lady and her children, whom I love in the truth, and not I only, but also all who have known the truth, 2 for the truth's sake, which abides in us and with us will be for ever and ever: 3 Grace, mercy, peace from God the Father, and from Jesus Christ, the Son of the Father, be with us in truth and in love!4 I rejoiced greatly that I was among your children I have found those who walk in the truth, according to the commandment we received from the Father

So it is not at all a reproach of Paul when he thinks that a bishop must be a just father to a wife and children.

1 Timothy 3:2 But a bishop shall be blameless, husband of one wife, sober, prudent, worthy, hospitable, skillful in teaching, 3 not a drunkard, not violent, but kind, not quarrelsome, not greedy, 4 one who rules his own house well and has obedient children, with all honor. 5 For if anyone does not know how to manage his own house, how can he care for the church of God?

I'm not sure we'll see this happen. As long as celibacy exists.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!