Бог е написал цялата Библия! Die ganze Bibel hat Gott geschrieben! God wrote the entire Bible!

11.12.2023 06:05
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Винаги е изненадващо, скъпи приятели, когато някои църкви ни казват, че Исус не е човек, а Бог, напълно различен от нас, докато Павел ни казва в първото писмо до Тимотей в глава 2, стих 5 казва точно обратното:

1 Тимотей 2:5 Защото има един Бог и един посредник между Бога и хората, човекът Христос Исус, 6 Който даде Себе Си откуп за всички, свидетелство на определеното време. 7 За това съм поставен за проповедник и апостол, който говоря истината, а не лъжа, учител на езичниците във вяра и истина.

Той дори подсилва това в 1 Коринтяни в глава 15 в стих 45 със сравнение с Адам.

1 Коринтяни 15:45 Както е писано: Първият човек, Адам, "стана живо същество", а последният Адам - ​​дух, който дава живот.

Така че днес очаквам някой да ми каже отново: Да, как можете просто да избирате стихове от Библията. Те бяха напълно различни автори.

На което обикновено се усмихвам и отговарям: Ако зависи от теб, да. Но питай Бога.

Бог, който е написал в своя труд „Библия“ следното:

2 Тим 3:16 Защото цялото писание, вдъхновено от Бога, е полезно за поука, за изобличение, за поправление, за възпитание в правдата.

Нещо, което кара теолозите да започнат да обсъждат какво всъщност представлява цялото Писание? Защото им е много трудно да се справят със ситуацията, че Исус е човек и посредник между нас и Бог. Дори ако Исус, след разпъването и възкресението, е бил издигнат до дясната ръка на Гите, Княза на света и Спасителя:

Деяния 5:31 Него Бог въздигна с десницата Си за Началник и Спасител, за да даде покаяние на Израил и прощение на греховете.

Те говорят съвсем различни неща.

Не мислиш ли?

Die ganze Bibel hat Gott geschrieben!

Es ist immer wieder überraschend, liebe Freunde, wenn uns so manche Kirche erzählt, das Jesus doch kein Mensch sondern ein Gott gewesen wäre, so eben ganz anders als wir, während dem uns Paulus im 1.Timotheus-Brief im Kapitel 2 im Vers 5 haargenau das Gegenteil erzählt:

1.Timotheus 2, 5 Denn es ist ein Gott und ein Mittler zwischen Gott und den Menschen, nämlich der Mensch Christus Jesus, 6 der sich selbst gegeben hat als Lösegeld für alle, als Zeugnis zur rechten Zeit. 7 Dazu bin ich eingesetzt als Prediger und Apostel – ich sage die Wahrheit und lüge nicht –, als Lehrer der Heiden im Glauben und in der Wahrheit.

Er dies im 1.Korintherbrief im Kapitel 15 im Vers 45 mit einem Vergleich mit Adam sogar noch bestärkt.

1Kor 15,45 Wie geschrieben steht: Der erste Mensch, Adam, »wurde zu einem lebendigen Wesen«, und der letzte Adam zum Geist, der lebendig macht.

So das ich heute wieder damit rechne, dass mir jemand sagt: Ja wie kannst Du denn wild Verse aus der Bibel picken. Das waren doch ganz andere Autoren.

Worauf ich meistens schmunzle und antworte: Wenn es nach Dir geht ja. Aber frage einmal Gott.

Ein Gott, der in sein Werk „Bibel“ wie folgt schrieb:

2Tim 3,16 Denn alle Schrift, von Gott eingegeben, ist nütze zur Lehre, zur Zurechtweisung, zur Besserung, zur Erziehung in der Gerechtigkeit,

Etwas, bei dem dann die Theologen so gerne anfangen darüber zu diskutieren, was denn eigentlich alle Schrift wäre? Weil sie mit der Situation, Jesus ist Mensch und Mittler zwischen uns und Gott nur sehr schwer klar kommen. Selbst wenn Jesus nach Kreuzigung und Auferstehung zu Gittes rechter Hand, zum Fürst der Welt und Heiland erhöht wurde:

Apg 5,31 Den hat Gott durch seine rechte Hand erhöht zum Fürsten und Heiland, um Israel Buße und Vergebung der Sünden zu geben.

Erzählen sie doch vollkommen anderes.

Glaubst Du nicht?

God wrote the entire Bible!

It is always surprising, dear friends, when some churches tell us that Jesus was not a man but a God, completely different from us, while Paul tells us in the first letter to Timothy in chapter 2, verse 5 says exactly the opposite:

1 Timothy 2:5 For there is one God and one mediator between God and men, the man Christ Jesus, 6 who gave himself a ransom for all, a testimony in due time. 7 For this purpose I am appointed as a preacher and an apostle, speaking the truth and not lying, a teacher of the Gentiles in faith and truth.

He even reinforces this in 1 Corinthians in chapter 15 in verse 45 with a comparison with Adam.

1 Corinthians 15:45 As it is written: The first man, Adam, "became a living being," and the last Adam, a spirit that gives life.

So today I'm expecting someone to say to me again: Yes, how can you just pick and choose verses from the Bible. They were completely different authors.

To which I usually smile and answer: If it’s up to you, yes. But ask God.

A God who wrote in his work “Bible” as follows:

2 Tim 3:16 For all scripture, by inspiration of God, is profitable for teaching, for reproof, for correction, for training in righteousness.

Something that makes theologians like to start discussing what all Scripture actually is? Because it is very difficult for them to cope with the situation that Jesus is human and mediator between us and God. Even if Jesus, after the crucifixion and resurrection, was exalted to Gitte's right hand, Prince of the world and Savior:

Acts 5:31 Him God hath exalted with his right hand to be Prince and Savior, to give repentance to Israel and forgiveness of sins.

They say completely different things.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!