Хората са твърде глупави? Das Volk ist zu blöd? The people are too stupid?

29.11.2023 06:10
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Винаги ме изненадва, скъпи приятели, когато слушам хора, които са неимоверно разстроени от факта, че преди 1914 г., т.е. преди началото на войната, императорското семейство е събирало 5 процента и след това 10 процента данъци, но смятат за напълно нормално, че сега Германска Австрия, дори ако сега се нарича Република Австрия, получи до 56 процента.

И ако погледнете библейски на случая, императорът трябваше да получи 10 процента.

Евреи 7:5 Вярно е, че онези от синовете на Леви, които приемат свещеничеството, също имат заповед да вземат десятък от народа според закона, тоест от своите братя, въпреки че те също произлизат от чреслата на Авраам. 6 Но този, който не беше от тяхното племе, взе десятъка от Авраам и благослови този, който имаше обещанията.

Честно, приятели. Винаги се питам колко всъщност струва на агентите, които препускат из страната и убеждават хората, че премахването на к и к монархията би направило нещата по-добри за всички.

Подобре ли се? да Но само за тези агенти!

И как го събират, че всъщност никой дори не се занимава с история на Австрия. Така че дори не се забелязва, че днес имате данъчна тежест, която е до 10 пъти по-висока. Оправдано от социалната система. Тогава имаше и стипендии. Обосновка с пенсията: Това обаче няма нищо общо с данъците. и т.н.

Така просто можете да заблудите хората, на които след това да им обясните, че ги смятате за твърде глупави за пряка демокрация.

Странно!

Не мислиш ли така?

Das Volk ist zu blöd?

Es ist für mich immer wieder überraschend, liebe Freunde, wenn ich Menschen zuhöre, die sich unheimlich darüber aufregen, dass das Kaiserhaus vor 1914, also vor Kriegsbeginn 5 Prozent, dann 10 Prozent Steuern einhob, es allerdings für vollkommen normal erachten, dass nunmehr Deutschösterreich, auch wenn es sich heute Republik Österreich nennt, bis zu 56 Prozent kassiert.

Und schaut man sich den Fall biblisch an, so hätte der Kaiser genau genommen 10 Prozent kassieren dürfen.

Hebräer 7,5 Zwar haben auch die von den Söhnen Levis, die das Priestertum empfangen, ein Gebot, den Zehnten zu nehmen vom Volk nach dem Gesetz, also von ihren Brüdern, obwohl auch diese aus den Lenden Abrahams hervorgegangen sind. 6 Der aber, der nicht von ihrem Stamm war, nahm den Zehnten von Abraham und segnete den, der die Verheißungen hatte.

Ganz ehrlich, Freunde. Ich frage mich ja immer, was denn nun eigentlich die Agenten kosten, die durch das Land rasen und den Menschen einreden, dass es doch durch die Abschaffung der k und k Monarchie für alle besser geworden wäre.

Besser geworden? Ja! Allerdings nur für diese Agenten!

Und wie sie es zusammenbringen, dass sich niemand wirklich einmal mit der Geschichte Österreichs auseinandersetzt. So das es gar nicht auffällt, dass man heute eine bis zu 10 mal höhere Steuerbelastung hat. Begründet mit Sozialsystem. Gab es damals auch: Stipenden. Begründung mit Pension: Die allerdings gar nichts mit den Steuern zu tun hat. Usw.

Man also das Volk, dem man dann auch noch erklärt, dass man es für zu blöd für eine Direkte Demokratie erachtet, einfach hinters Licht führen kann.

Seltsam!

Findest Du nicht?

The people are too stupid?

It always surprises me, dear friends, when I listen to people who are incredibly upset about the fact that before 1914, i.e. before the start of the war, the imperial family collected 5 percent and then 10 percent taxes, but consider it completely normal that now German Austria , even if it is now called the Republic of Austria, received up to 56 percent.

And if you look at the case biblically, the emperor should have received 10 percent.

Hebrews 7:5 It is true that those of the sons of Levi who receive the priesthood also have a commandment to take tithes from the people according to the law, that is, from their brethren, although they also came from the loins of Abraham. 6 But the one who was not of their tribe took the tithe from Abraham and blessed the one who had the promises.

Honestly, friends. I always ask myself how much it actually costs for the agents who race through the country and convince people that the abolition of the k and k monarchy would have made things better for everyone.

Got better? Yes! But only for these agents!

And how they bring it together that no one really even deals with the history of Austria. So it's not even noticeable that today you have a tax burden that's up to 10 times higher. Justified by social system. There were also scholarships back then. Justification with pension: However, this has nothing to do with taxes. Etc.

So you can simply deceive the people, to whom you then explain that you consider them too stupid for direct democracy.

Strange!

Don't you think so?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!