Всичко върви добре? Alles zum Besten gedeihen? All going well?

19.11.2023 06:11
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато научаваме от Павел в Деяния, глава 27 в стихове 33 и 35, че ние, хората, можем да изпаднем в най-лошите ситуации. Да можеш да изпадаш в лоши ситуации, без да изпадаш в паника. Защото Господ бди над нас.

Деяния 27:33 И когато се разсъмна, Павел ги увещаваше всички да ядат, като каза: Днес е четиринадесетият ден, откакто чакате, а останахте без храна и не ядохте нищо. 34 Затова ви призовавам да хапнете нещо; защото това е за ваше спасение; и косъм няма да падне от главата ти. 35 И като каза това, взе хляб, благодари на Бога пред всички, разчупи го и започна да яде. Дори да се храним на спокойствие, докато чакаме бурята да отмине.

И още по-изненадващо, когато той ни казва в Римляни, че всичко, което преживяваме, работи за наше добро.

Римляни 8:28 Но знаем, че всичко съдейства за добро на онези, които обичат Бога, на онези, които са призовани според Неговото намерение. Така че понякога, когато изпадна в трудни ситуации, се питам: А отче, какво искаш да ми кажеш?

Слънчевата страна обяви, че разпространява негативите за мен от името на Републиката. Докато си мисля: ако бях написал нещо незаконно, сигурно така щяха да действат прокуратурата и полицията.

Не адвокати. Въпреки това ме заплашиха с адвокати. И тогава моите браузъри бяха блокирани и прекъснати по подразбиране. И със сигурност не и от Републиката.

Тя просто щеше да ми каже какво вече нямам право да пиша. Предупреди ме. Но без съмнение от някакви хакери, които, ако ги питате, сигурно щяха да дойдат от държавата. Ако я питаш. Защото ако питаш държавата, тя няма да знае кои са тези хора.

Днес има много самозвани следователи, всички от които са на мнение, че действат в услуга на държавата.

Да се ​​дразнят, че някой, когото имат в пикера, не прави нищо незаконно. Следователно не можете да го видите. И тогава прибягвайте до други средства.

Не мислиш ли?

Alles zum Besten gedeihen?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir bei Paulus in der Apostelgeschichte im Kapitel 27 in den Versen 33 und 35 erfahren, dass wir Menschen in die ärgsten Situationen geraten können. In arge Situationen geraten können, ohne gleich in Panik geraten zu müssen. Weil ja der Herr auf uns achtet.

Apostelgeschichte 27,33 Und als es anfing, hell zu werden, ermahnte Paulus sie alle, Nahrung zu sich zu nehmen, und sprach: Es ist heute der vierzehnte Tag, dass ihr wartet und ohne Nahrung geblieben seid und nichts zu euch genommen habt. 34 Darum ermahne ich euch, etwas zu essen; denn das dient zu eurer Rettung; es wird keinem von euch ein Haar vom Haupt fallen. 35 Und als er das gesagt hatte, nahm er Brot, dankte Gott vor ihnen allen und brach’s und fing an zu essen.

Selbst in Ruhe isst, während dem er darauf wartet, dass der Sturm zu Ende geht. Und noch überraschender, wenn er uns im Römerbrief mitteilt, dass alles was wir erleben zu unserem Besten dient.

Röm 8,28 Wir wissen aber, dass denen, die Gott lieben, alle Dinge zum Besten dienen, denen, die nach seinem Ratschluss berufen sind.

So das ich mich manchmal, wenn ich in schwierige Situationen komme, frage: Und Vater, was willst Du mir nun wieder damit mitteilen?

Da hat mit das Sonnenstaatenland erklärt, dass es die negativen Meldungen über mich im Auftrag der Republik verbreitet. Während dem ich mir selbst denke: Hätte ich etwas Illegales geschrieben, so würden wohl Staatsanwaltschaft und Polizei agieren. Nicht Anwälte. Bedroht wurde ich allerdings mit Anwälten.

Und da wurden meine Browser serienmäßig gesperrt und gestört. Und das mit Sicherheit auch nicht von der Republik. Die hätte einfach mitgeteilt, was ich nicht mehr schreiben darf. Mich verwarnt. Sondern zweifelsfrei von irgendwelchen Hackern, die wenn man sie fragen würde, wohl auch wieder vom Staat her kommen.

Wenn man sie fragt. Denn: Würde man den Staat fragen, so wüsste dieser nicht, wer diese Menschen sind.

Heute zu Tage gibt es zahlreiche selbsternannte Ermittler, welche alle die Meinung vertreten, im Dienste des Staates zu agieren. Sich darüber ärgern, dass jemand, den sie auf dem Picker haben, nichts Illegales tut. Sie ihn daher nicht anzeigen können. Und eben dann zu anderen Mitteln greifen.

Glaubst Du nicht?

All going well?

It is surprising, dear friends, when we learn from Paul in Acts chapter 27 in verses 33 and 35 that we humans can get into the worst situations. Being able to get into bad situations without having to panic. Because the Lord is watching over us.

Acts 27:33 And when it began to be light, Paul exhorted them all to take food, saying, This day is the fourteenth day that ye wait, and have remained without food, and have not eaten anything. 34 Therefore I urge you to eat something; for this is for your salvation; not a hair will fall from your head. 35 And when he had said this, he took bread, and gave thanks to God before them all, and broke it, and began to eat.

Even eating in peace while waiting for the storm to pass. And even more surprising when he tells us in Romans that everything we experience works for our good.

Romans 8:28 But we know that all things work together for good to those who love God, to those who have been called according to his purpose.

So that sometimes, when I find myself in difficult situations, I ask myself: And Father, what do you want to tell me?

The sunny country declared that it was spreading the negative reports about me on behalf of the Republic. While I'm thinking to myself: If I had written something illegal, that's probably how the public prosecutor's office and the police would act. Not lawyers. However, I was threatened with lawyers.

And then my browsers were blocked and disrupted by default. And certainly not from the Republic either. She would have simply told me what I was no longer allowed to write. Warned me. But without a doubt from some hackers who, if you were to ask them, would probably come from the state.

If you ask her. Because if you asked the state, it wouldn't know who these people are.

Today there are numerous self-proclaimed investigators, all of whom are of the opinion that they are acting in the service of the state. Getting annoyed that someone they have on the picker isn't doing anything illegal. Therefore you cannot view it. And then resort to other means.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!