Силата на Исус в нас? Jesu Kraft in uns? Jesus’ power in us?

07.11.2023 05:47
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung

Изненадващо е, скъпи приятели, когато повечето проповедници и пастори ни казват, че силата, спомената в Ефесяни, глава 1 в стихове 18 до 20, която е действала в Исус, е само силата, с която е възкресил Бог Отец Исус Христос.

Ефесяни 1:18 И нека ви даде светлина на очите на сърцето ви, за да познаете надеждата, към която ви е призовал, колко богата е славата на Неговото наследство за светиите, 19 и колко извънредно голямо е Неговото сила за нас, които вярваме, чрез въздействието на могъщата Му сила. 20 С нея той действа върху Христос, когато го възкреси от мъртвите и го постави от дясната си страна в небето, 21 над всички царства, сили, сили, господство и всяко име, което се призовава, не само в този свят , но и в бъдеще.

Така че трябва да се изключи, че тази сила да контролираме силите също се намира в нас. По време на което Исус Христос ни уведомява:

Йоан 5:20 Защото Отец обича Сина и Му показва всичко, което прави, и ще Му покаже още по-големи дела, така че да се чудите.

Но също така съобщава:

Матей 21:21 Исус отговори: „Уверявам ви, ако се доверите на Бог и не се съмнявате, можете да направите дори повече от това. Можете дори да кажете на тази планина: „Стани и се хвърли в морето“ и това ще се случи.

Веднъж някой ме попита защо Бог всъщност спря да прави чудеса. И аз му отговорих: Не е. Просто спряхме да вярваме в това.

И понеже вече не вярваме, че чрез нас могат да се случат чудеса, нито едно от тях не се случва.

Не мислиш ли?

Jesu Kraft in uns?

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn uns die meisten Prediger und Pastoren uns erklären, dass es sich bei der um die im Epheserbrief Kapitel 1 in den Versen 18 bis 20 erwähnte Kraft, die in Jesus wirkte, doch nur um die Kraft handle, mit der Gott Vater Jesus Christus auferweckt hat.

Epheser 1,18 Und er gebe euch erleuchtete Augen des Herzens, damit ihr erkennt, zu welcher Hoffnung ihr von ihm berufen seid, wie reich die Herrlichkeit seines Erbes für die Heiligen ist 19 und wie überschwänglich groß seine Kraft an uns ist, die wir glauben durch die Wirkung seiner mächtigen Stärke. 20 Mit ihr hat er an Christus gewirkt, als er ihn von den Toten auferweckt hat und eingesetzt zu seiner Rechten im Himmel 21 über alle Reiche, Gewalt, Macht, Herrschaft und jeden Namen, der angerufen wird, nicht allein in dieser Welt, sondern auch in der zukünftigen.

Es also gerade zu ausschließen, dass diese Kraft zum Beherrschen der Mächte auch in uns wohnt. Während dem uns Jesus Christus wissen lässt:

Johannes 5,20 Denn der Vater hat den Sohn lieb und zeigt ihm alles, was er tut, und wird ihm noch größere Werke zeigen, sodass ihr euch verwundern werdet.

Aber auch mitteilt:

Mt 21,21 Jesus erwiderte: »Ich versichere euch: Wenn ihr Gott vertraut und nicht zweifelt, könnt ihr noch mehr als das tun. Ihr könnt sogar zu diesem Berg sagen: ›Hebe dich von der Stelle und stürze dich ins Meer!‹, und es wird geschehen.

Mich hat einmal jemand gefragt, warum Gott mit den Wundern eigentlich aufgehört hat. Und ich habe ihm geantwortet: Hat er nicht. Wir haben nur damit aufgehört daran zu glauben.

Und weil wir heute nicht mehr daran glauben, dass durch uns Wunder geschehen können, so geschehen auch keine.

Glaubst Du nicht?

Jesus’ power in us?

It is surprising, dear friends, when most preachers and pastors tell us that the power mentioned in Ephesians chapter 1 in verses 18 to 20, which was at work in Jesus, is only the power with who raised up God the Father Jesus Christ.

Ephesians 1:18 And let him give you the light of the eyes of your heart, that you may know the hope to which he has called you, how rich the glory of his inheritance is for the saints, 19 and how exceedingly great is his power for us who believe by the effect of his mighty strength. 20 With her he wrought upon Christ, when he raised him from the dead, and appointed him at his right hand in heaven, 21 over all kingdoms, powers, powers, dominion, and every name that is called upon, not only in this world, but also in the future.

So it is precisely to be ruled out that this power to control the powers also resides in us. During which Jesus Christ lets us know:

John 5:20 For the Father loves the Son, and shows him all that he does, and will show him even greater works, so that you will marvel.

But also communicates:

Matthew 21:21 Jesus replied, “I assure you, if you trust in God and do not doubt, you can do even more than this. You can even say to this mountain, 'Get up and throw yourself into the sea,' and it will happen.

Someone once asked me why God actually stopped doing miracles. And I answered him: He didn't. We just stopped believing in it.

And because we no longer believe that miracles can happen through us, none of them happen.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!