Грешката в политическата система! Der Fehler im politischen System! The error in the political system!

07.10.2023 06:42
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем в Евангелието на Лука 9 глава в стихове 46 и 48, че е имало и кавги между учениците. Относно аргументите за това кой в ​​движението на Исус, „Новият път“, е особено важен за назаряните.

Лука 9:46 Но между тях възникна мисъл кой от тях е по-велик. 47 И Исус, като знаеше мислите на сърцата им, взе едно дете и го постави до Себе Си, 48 и им каза: Който приеме това дете в Мое име, Мене приема; и който приеме мене, приема този, който ме е пратил. Защото който е най-малък между всички вас, той е велик.

Следователно на кого е позволено да взема повечето решения в движението И какво прави Исус? Той показва на учениците дете и им обяснява различно мислене.

И днес имаме големия проблем, че членовете на партиите се опитват да бъдат възможно най-високо в листата за следващи избори. Защото получавате много пари само ако спечелите депутатски мандат.

И днес повечето хора в политиката са по-малко загрижени за подобряването на света. Става дума за пари. Заради, както би казал Мартин Лутер, подлите пари.

Матей 6:24 Никой не може да служи на двама господари: или ще намрази единия и ще обикне другия, или ще се привърже към единия и ще презира другия. Не можете да служите на Бога и на мамона.

Въпреки това, фактът, че не се избират личности, а по-скоро партии, води до това, че членовете се привличат към федералния председател, вместо да привличат внимание чрез представянето си.

Не мислиш ли така?

Der Fehler im politischen System!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Lukasevangelium Kapitel 9 in den Versen 46 und 48 lesen, dass es auch unter den Jüngern zu Streitereien gekommen ist. Zu Streitereien, wer in der Bewegung Jesu, dem „Neuen Weg“, den Nazoräern besonders viel gilt.

Lukas,9,46 Es kam aber unter ihnen der Gedanke auf, wer von ihnen der Größte wäre. 47 Da aber Jesus den Gedanken ihres Herzens erkannte, nahm er ein Kind und stellte es neben sich 48 und sprach zu ihnen: Wer dieses Kind aufnimmt in meinem Namen, der nimmt mich auf; und wer mich aufnimmt, der nimmt den auf, der mich gesandt hat. Denn wer der Kleinste ist unter euch allen, der ist groß.

Wer daher die meisten Entscheidungen in der Bewegung treffen dürfe.Und was macht Jesus? Er zeigt den Jüngern ein Kind und erklärt ihnen eine andere Geisteshaltung.

Auch heute haben wir das große Problem, dass die Mitglieder von Parteien versuchen, auf der nächsten Wahlvorschlagsliste möglichst weit vorne zu stehen. Denn nur wenn man ein Abgeordnetenmandat erreicht, dann gibt es besonders viel Geld.

Und heute geht es den Meisten in der Politik weniger um Weltverbesserung. Da geht es um Geld. Um, wie Martin Luther gesagt hätte, den schnöden Mammon.

Mt 6,24 Niemand kann zwei Herren dienen: Entweder er wird den einen hassen und den andern lieben, oder er wird an dem einen hängen und den andern verachten. Ihr könnt nicht Gott dienen und dem Mammon.

Die Tatsache aber, dass nicht Persönlichkeiten gewählt werden, sondern Parteien, führen dann eher dazu, dass sich die Mitglieder beim Bundesobmann einschleimen, als das sie durch Leistungen auffallen würden.

Glaubst Ihr nicht?

The error in the political system!

It is surprising, dear friends, when we read in the Gospel of Luke chapter 9 in verses 46 and 48 that there were also quarrels among the disciples. On arguments about who in Jesus' movement, the "New Way", is particularly important to the Nazarenes.

Luke 9:46 But the thought arose among them as to which of them was the greatest. 47 And Jesus, knowing the thought of their hearts, took a child and stood him beside him, 48 and said to them, Whosoever receiveth this child in my name receiveth me; and whoever receives me receives him who sent me. For whoever is the least among you all is great.

Who is therefore allowed to make most of the decisions in the movement. And what does Jesus do? He shows the disciples a child and explains to them a different mindset.

Even today we have the big problem that the members of parties are trying to be as high up as possible on the next election nomination list. Because you only get a lot of money if you win a parliamentary mandate.

And today most people in politics are less concerned with improving the world. It's about money. For, as Martin Luther would have said, the vile money.

Matthew 6:24 No one can serve two masters: either he will hate the one and love the other, or he will cling to the one and despise the other. You can not serve God and mammon.

However, the fact that it is not personalities who are elected, but rather parties, tends to lead to members ingratiating themselves with the federal chairman rather than attracting attention through their performance.

Don't you think so?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!