Добрият християнин или: Противниците на Исус!Der gute Christ oder: Die Geg

22.09.2023 06:17
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато научаваме от Павел, който пише това на Римляните в глава 7 в стихове 19 до 23, че той не е в състояние да живее като добър човек.

И е още по-изненадващо, когато научим от Исус, че той не вижда себе си като добър господар.

Марк 10:17 И когато излезе на пътя, един се затече, коленичи пред него и го попита: Учителю добри, какво да направя, за да наследя вечен живот? 18 Но Исус му каза: Защо Ме наричаш добър? Никой не е добър освен един Бог.

Между другото, има място, където Исус ясно ни казва, че той не е Бог. Но: Защо това има значение за църквите?

Докато днес виждаме множество християни, които изглеждат значително по-добри от Павел и Исус. Вярвайки, че са добри. Да, дори обвинявайки другите, че не са добри християни.

Ти пушиш? Да, тогава не сте добър християнин. Активен ли си в политиката? Тогава също не. Виждате ли Исус като Господ, а не като Бог? Тогава ти си еретик. Невярващ. Определено не е добър християнин.

Най-късно до третия случай понякога започвам да се питам дали всъщност би било добре да бъда добър християнин. Докато се тревожа, че тези хора може да блокират вратата към Царството Божие за много други. Така че под:

Матей 12:30 Който не е с Мене, е против Мене; и който не събира с мене, разпилява.

Така че се питам защо този Исус всъщност има толкова много противници?

Не мислиш ли?

Der gute Christ oder: Die Gegner Jesu!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir von Paulus erfahren, dieser schreibt dies an die Römer im Kapitel 7 in den Versen 19 bis 23, dass er nicht in der Lage ist als guter Mensch zu leben.

Und es ist noch überraschender, wenn wir von Jesus erfahren, dass sich dieser selbst nicht als guter Meister sieht.

Markus 10,17 Und als er hinausging auf den Weg, lief einer herbei, kniete vor ihm nieder und fragte ihn: Guter Meister, was soll ich tun, damit ich das ewige Leben ererbe? 18 Aber Jesus sprach zu ihm: Was nennst du mich gut? Niemand ist gut als der eine Gott.

Übrigens eine Stelle, an der Jesus uns ganz klar erklärt, nicht Gott zu sein. Aber: Was interessiert dies die Kirchen.

Während wir heute zahlreiche Christen sehen, die scheinbar deutlich besser als Paulus und Jesus sind. Daran glauben, dass sie gut wären. Ja anderen sogar vorhalten, dass diese keine guten Christen wären.

Du rauchst? Ja, dann bist Du kein guter Christ. Du agierst in der Politik? Dann auch nicht. Du siehst Jesus als Herrn und nicht als Gott? Dann bist Du ein Ketzer. Ein Ungläubiger. Bestimmt kein guter Christ.

Spätestens im 3.Fall beginne ich mich dann manchmal zu fragen, ob es überhaupt gut wäre ein guter Christ zu sein. Während dem ich mir Sorgen mache, dass diese Menschen vielen anderen die Tür zum Reich Gottes versperren könnten. Also unter:

Mt 12,30 Wer nicht mit mir ist, der ist gegen mich; und wer nicht mit mir sammelt, der zerstreut.

So das ich mich frage, warum dieser Jesus eigentlich so viele Gegner hat?

Glaubst Du nicht?

The good Christian or: The opponents of Jesus!

It is surprising, dear friends, when we learn from Paul, who writes this to the Romans in chapter 7 in verses 19 to 23, that he is not able to live as a good person.

And it is even more surprising when we learn from Jesus that he does not see himself as a good master.

Mark 10:17 And as he went out into the way, one ran up, knelt before him, and asked him, Good Master, what shall I do that I may inherit eternal life? 18 But Jesus said to him, Why do you call me good? No one is good but the one God.

By the way, there is a place where Jesus clearly tells us that he is not God. But: Why does this matter to the churches?

While today we see numerous Christians who appear to be significantly better than Paul and Jesus. Believing that they were good. Yes, even accusing others of not being good Christians.

You smoke? Yes, then you are not a good Christian. Are you active in politics? Then not either. Do you see Jesus as Lord and not as God? Then you are a heretic. An unbeliever. Definitely not a good Christian.

By the third case at the latest, I sometimes begin to ask myself whether it would actually be a good thing to be a good Christian. While I worry that these people may be blocking the door to the Kingdom of God for many others. So under:

Matthew 12:30 Whoever is not with me is against me; and whoever does not gather with me scatters.

So I ask myself why this Jesus actually has so many opponents?

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!