Тясна пътека! Ein schmaler Weg! A narrow path!

24.04.2023 08:57
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато четем стихове от 9 до 13 от Евреите 13 глава

Евреи 13:9 Не се поддавайте на различни и чужди учения, защото е скъпоценно нещо да се укрепва сърцето, което е чрез благодат, а не чрез хранителни закони, от които онези, които живеят според тях, нямат никаква полза. 10 Имаме олтар, от който не е позволено да ядат онези, които служат в шатъра. 11 Защото телата на животните, чиято кръв се внася от първосвещеника в светилището като жертва за грях, се изгарят извън стана. 12 Затова и Исус пострада извън портата, за да освети народа със собствената Си кръв. 13 Затова нека излезем при него вън от стана и да понесем неговия срам.

че човек може да сравни Исус с овцете на юдаизма. Но евреите нямаше да имат дял в този олтар. Защото може да си помислите: О, колко несправедлив е Бог Отец! Какво всъщност има той против евреите? Или: Какво има Павел срещу евреите?

Павел ни обяснява на друго място, че е бил фарисей от най-висока класа.

Деяния 26:5 Които ме познават отпреди, ако искат да свидетелстват. Защото според най-строгото ръководство на нашата вяра аз живях като фарисей.

Така че това противопоставяне остава неразбираемо. Да до днес се играе.

Конфликт, започнал преди 2000 години с Исус и чрез създаването на исляма, чиито първи 5 сури, действителният Коран, не отразява нищо друго освен Библията, ранна форма на C.S. Lewis, 5 сури, които според учението на исляма, Архангел Гавриил директно предаде и до днес ни пречи да живеем единствения закон.

Гал 5:14 Защото целият закон се изпълнява в една дума: „Обичай ближния си като себе си“.

Така че ние всъщност оставаме разделени от Исус. Защото той ни съобщава:

Матей 7:22 Мнозина ще ми кажат в онзи ден: Господи, Господи, не пророкувахме ли в твоето име? Не изгонвахме ли демони в твое име? Не извършихме ли много велики дела в Твое име? 23 Тогава ще им призная: Никога не съм ви познавал; махнете се от мене вие, които нарушите закона!

Това е тесен път, който наистина води до Бог Отец:

Йоан 14:6 Исус му каза: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не идва при Отца освен чрез Мене.

Не мислиш ли?

Ein schmaler Weg!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn wir im Hebräerbrief Kapitel 13 in den Versen 9 bis 13 lesen

Hebräer 13,9 Lasst euch nicht durch mancherlei und fremde Lehren umtreiben, denn es ist ein köstlich Ding, dass das Herz fest werde, welches geschieht durch Gnade, nicht durch Speisegebote, von denen keinen Nutzen haben, die danach leben. 10 Wir haben einen Altar, von dem zu essen denen nicht erlaubt ist, die am Zelt dienen. 11 Denn die Leiber der Tiere, deren Blut durch den Hohenpriester als Sündopfer in das Heilige getragen wird, werden außerhalb des Lagers verbrannt. 12 Darum hat auch Jesus, damit er das Volk heilige durch sein eigenes Blut, gelitten draußen vor dem Tor. 13 So lasst uns nun zu ihm hinausgehen vor das Lager und seine Schmach tragen.

das man Jesus mit den Schafen des Judentums vergleichen könnte. Die Juden aber keinen Anteil an diesem Altar hätten. Weil man sich denken könnte: Ach wie unfair ist doch Gott Vater! Was eigentlich hat er gegen Juden. Oder: Was hat Paulus gegen die Juden?

Dabei erklärt uns Paulus an einer anderen Stelle, dass er ein Pharisäer der höchsten Klasse war.

Apg 26,5 die mich von früher kennen, wenn sie es bezeugen wollten. Denn nach der strengsten Richtung unsres Glaubens habe ich gelebt als Pharisäer.

So das dieses Gegeneinander unverständlich bleibt. Ja bis heute gespielt wird.

Ein Gegeneinander, dass vor 2000 Jahren mit Jesus begann und durch die Schaffung des Islams, dessen ersten 5 Suren, der eigentliche Koran auch nichts anderes wiedergibt, als die Bibel, eine frühzeitige Form eines C.S.Lewis, 5 Suren, die nach Lehre des Islams der Erzengel Gabriel direkt übergab und uns bis heute daran hindert, das einzige Gesetz zu leben.

Gal 5,14 Denn das ganze Gesetz ist in dem einen Wort erfüllt: »Liebe deinen Nächsten wie dich selbst!«

So das wir eigentlich von Jesus getrennt bleiben. Weil ja der uns verkündet:

Matthäus 7, 22 Es werden viele zu mir sagen an jenem Tage: Herr, Herr, haben wir nicht in deinem Namen geweissagt? Haben wir nicht in deinem Namen Dämonen ausgetrieben? Haben wir nicht in deinem Namen viele Machttaten getan? 23 Dann werde ich ihnen bekennen: Ich habe euch nie gekannt; weicht von mir, die ihr das Gesetz übertretet!

Es ist ein schmaler Weg, der wirklich zu Gott Vater führt:

Joh 14,6 Jesus spricht zu ihm: Ich bin der Weg und die Wahrheit und das Leben; niemand kommt zum Vater denn durch mich.

Glaubst Du nicht?

A narrow path!


It is surprising, dear friends, when we read verses 9 through 13 of Hebrews chapter 13

Hebrews 13:9 Do not be swayed by various and foreign doctrines, for it is a precious thing, that the heart should be strengthened, which is by grace, and not by dietary laws, from which those who live by them derive no benefit. 10 We have an altar from which it is not lawful for those who serve at the tent to eat. 11 For the bodies of the animals whose blood is brought into the holy place by the high priest as a sin offering are burned outside the camp. 12 Therefore Jesus also suffered outside the gate, that he might sanctify the people with his own blood. 13 So let us go out to him outside the camp and bear his shame.

that one could compare Jesus with the sheep of Judaism. But the Jews would have no share in this altar. Because you might think: Oh, how unfair God the Father is! What does he actually have against Jews? Or: What does Paul have against the Jews?

Paul explains to us elsewhere that he was a Pharisee of the highest class.

Acts 26:5 Those who know me from before, if they want to testify. For according to the strictest direction of our faith I lived as a Pharisee.

So that this opposition remains incomprehensible. Yes until today is played.

A conflict that began 2000 years ago with Jesus and through the creation of Islam, the first 5 surahs of which, the actual Koran, does not reflect anything other than the Bible, an early form of C.S. Lewis, 5 surahs, which, according to the teachings of Islam, Archangel Gabriel directly handed over and until today prevents us from living the only law.

Gal 5:14 For the whole law is fulfilled in one word: "Love your neighbor as yourself."

So that we actually remain separate from Jesus. Because he announces to us:

Matthew 7:22 Many will say to me in that day, Lord, Lord, did we not prophesy in your name? Didn't we cast out demons in your name? Have we not done many mighty works in your name? 23 Then I will confess to them: I never knew you; depart from me, you who break the law!

It is a narrow path that really leads to God the Father:

John 14:6 Jesus said to him, I am the way, and the truth, and the life; no one comes to the Father but through me.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher


 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!