Писанията и тяхното тълкуване! Pisaniyata i tyakhnoto tŭlkuvane! The Scriptures and their Interpretation!

15.09.2023 07:03
#1
avatar

Quelle: Institut Für Christliche Forschung (IFCF)

Изненадващо е, скъпи приятели, когато прочетете глава 1 от 2 Петър 1 в стихове от 16 до 19 и разберете, че Петър тук учи Исус като същото като исляма. А именно като пророк.

2 Петрово 1:16 Защото ние не следвахме сложни басни, когато ви известихме силата и идването на нашия Господ Исус Христос; но ние видяхме славата Му със собствените си очи. 17 Защото той получи чест и хвала от Бог Отец чрез глас, който дойде към него от голяма слава: Този е Моят възлюбен Син, в Когото е Моето благоволение. 18 И ние чухме този глас, идващ от небето, когато бяхме с Него в светата планина. 19 Ние имаме пророческото слово още по-твърдо и ще бъде добре да го внимавате като светлина, която свети в тъмно място, докато денят изгрее и утринната звезда изгрее в сърцата ви.

Също толкова изненадващо, колкото ако прочетете Корана, погледнете какво всъщност учи ислямът, прочетете го безпристрастно като християнин и разберете, че Коранът учи Исус като Месия. Така ди сура 5.75.

Сура 5.75
Ал-Масих, синът на Мариам, беше само пратеник, пред когото пратеници вече бяха минали. И майка му беше много правдива; те (и двамата) са яли храна. Вижте как Ние правим знаменията ясни за тях и вижте как могат да бъдат отхвърлени!


Плюс Месия, когото човек трябва да следва според сура 3.55:

Сура 3.55
Когато Аллах каза: „О, Иса, Аз (сега) ще те премахна и ще те издигна при Себе Си и ще те пречистя от онези, които не вярват, и ще поставя онези, които те следват, над онези, които не вярват до Деня на възкресението. След това ще бъде вашето завръщане при Мен и тогава ще съдя помежду ви по това, по което сте се различавали.

Така че си казвате: Интересно. И двете доктрини учат на едно и също нещо. А именно, че Исус е бил пророк и Месия. Поне ако книгите бяха нещо, за което да се говори. Но това, което ни казват представителите на тези религии, не е това, което пише в техните книги.

И тогава става ясно защо Заалфелдските пиетисти, които се застъпваха за обединение вместо един срещу друг и за неденоминация, в крайна сметка искаха да напуснат. Защото именно поради това знание те бяха станали непоносими за времето.

Не мислиш ли?

Pisaniyata i tyakhnoto tŭlkuvane!

Die Schriften und deren Auslegung!

Es ist überraschend, liebe Freunde, wenn man sich den 2.Petrusbrief das Kapitel 1 in den Versen 16 bis 19 durchliest und darauf kommt, dass die Petrus hier Jesus als das selbe lehrt wie der Islam. Nämlich als Prophet.

2.Petrus 1,16 Denn wir sind nicht ausgeklügelten Fabeln gefolgt, als wir euch kundgetan haben die Kraft und das Kommen unseres Herrn Jesus Christus; sondern wir haben seine Herrlichkeit mit eigenen Augen gesehen. 17 Denn er empfing von Gott, dem Vater, Ehre und Preis durch eine Stimme, die zu ihm kam von der großen Herrlichkeit: Dies ist mein lieber Sohn, an dem ich Wohlgefallen habe. 18 Und diese Stimme haben wir gehört vom Himmel kommen, als wir mit ihm waren auf dem heiligen Berge. 19 Umso fester haben wir das prophetische Wort, und ihr tut gut daran, dass ihr darauf achtet als auf ein Licht, das da scheint an einem dunklen Ort, bis der Tag anbricht und der Morgenstern aufgeht in euren Herzen.

Genauso überraschend, wie wenn man den Koran durchliest, dort einmal schaut, was eigentlich der Islam wirklich lehrt, es sich unvoreingenommen als Christ durchliest und feststellt, dass doch der Koran Jesus als den Messias lehrt. So di Sure 5.75.

Sure 5.75
Al-Masīḥ, der Sohn Maryams, war doch nur ein Gesandter, vor dem bereits Gesandte vorübergegangen waren. Und seine Mutter war sehr wahrheitsliebend; sie (beide) pflegten Speise zu essen. Schau, wie Wir ihnen die Zeichen klar machen, und schau, wie sie sich abwendig machen lassen!

Noch dazu einen Messias, dem man nach Sure 3.55 folgen soll:

Sure 3.55
Als Allah sagte: „O ʿĪsā, Ich werde dich (nunmehr) abberufen und dich zu mir emporheben und dich von denen, die ungläubig sind, reinigen und diejenigen, die dir folgen, bis zum Tag der Auferstehung über diejenigen stellen, die ungläubig sind. Hierauf wird eure Rückkehr zu Mir sein, und dann werde Ich zwischen euch richten über das, worüber ihr uneinig zu sein pflegtet.

So das man sich sagt: Interessant. Die beiden Lehren lehren zwar das selbe. Nämlich das Jesus Prophet und Messias gewesen ist. Zumindest wenn es nach den Büchern ginge. Was uns die Vertreter dieser Religionen erzählen, ist allerdings nicht das, was in deren Bücher steht.

Und da wird einem klar warum die Saalfeld Pietisten, die für ein Miteinander anstatt eines Gegeneinanders, für Überkonfessionalität eintraten, letztlich abhauen wollten. Weil sie genau aus dieser Erkenntnis heraus für die damalige Zeit untragbar geworden waren.

Glaubst Du nicht?

The Scriptures and their Interpretation!

It is surprising, dear friends, when you read chapter 1 of 2 Peter 1 in verses 16 to 19 and realize that Peter here teaches Jesus as the same as Islam. Namely as a prophet.

2 Peter 1:16 For we did not follow elaborate fables when we made known to you the power and coming of our Lord Jesus Christ; but we have seen his glory with our own eyes. 17 For he received honor and praise from God the Father by a voice that came to him from great glory: This is my beloved Son, in whom I am well pleased. 18 And we heard this voice coming from heaven, when we were with him in the holy mountain. 19 We have the prophetic word all the more firmly, and you would do well to pay attention to it as a light shining in a dark place, until the day dawns and the morning star rises in your hearts.

Just as surprising as if you read through the Koran, look at what Islam actually teaches, read it unbiasedly as a Christian and realize that the Koran teaches Jesus as the Messiah. So di Sura 5.75.

Surah 5.75
Al-Masīḥ, the son of Maryam, was only a messenger before whom messengers had already passed. And his mother was very truthful; they (both) used to eat food. See how We make the signs clear to them, and see how they can be turned away
!

Plus a Messiah, whom one should follow according to Sura 3.55:

Surah 3.55
When Allah said: "O 'Īsā, I will (now) remove you and raise you to Myself and purify you from those who disbelieve and place those who follow you above those who disbelieve until the Day of Resurrection. Hereafter will be your return to Me, and then I will judge between you on that which you used to differ.

So you say to yourself: Interesting. Both doctrines teach the same thing. Namely that Jesus was a prophet and Messiah. At least if the books were anything to go by. However, what the representatives of these religions tell us is not what is written in their books.

And then it becomes clear why the Saalfeld Pietists, who advocated togetherness instead of against each other, and for non-denominationalism, ultimately wanted to leave. Because it was precisely because of this knowledge that they had become intolerable for the time.

Do not you think?

Alleine kann ich nur verlieren, aber gemeinsam sind wir stark.
Wer mehr über mich erfahren will, dem empfehle ich meine Bücher

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!